Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Rendelés után mikor kapom meg a csomagom?

A rendelés leadása után ellenőrizzük a raktárkészletet és amennyiben minden termék raktáron van,úgy 1 munkanapon belül futárszolgálatnak átadjuk a csomagot. A futárcég 1-2 munkanap alatt kézbesít, így a megrendelését 1-3 munkanapon belül kapja kézhez. Hiányos raktárkészlet esetén a megrendelés feladása a rendeléstől számítva 3-4 munkanapon belül megtörténik, így a csomag 4-5 munkanap alatt érkezik meg. Minden további esetben az ügyfelet pedig tájékoztatjuk, amennyiben hosszabb szállítási idő várható! 

Hogyan értesít a futárcég a kézbesítés időpontjáról?

A futárcég e-mail üzenetet küld Önnek a kézbesítést megelőző napon, majd a kézbesítés reggelén újabb e-mail üzenetben tájékoztatja a várható kézbesítés idő intervallumáról (két órás időintervallum megadásával) és a fizetési lehetőségekről. Az e-mail tartalmaz egy linket egy esetleges kézbesítési dátum módosításhoz is, de a futár telefonszámát is feltüntetik, akivel személyesen egyeztethet. További itt kap tájékoztatás a bankkártyás fizetés lehetőségéről!

Közvetlenül kézbesítés előtt pedig várhatóan a futárkolléga felhívja Önt telefonon, hogy érdeklődjön arról, hogy a szállítási címen tartózkodik-e és hogy viheti-e a csomagot.

Rendelés után váratlan esemény miatt a várható kézbesítési időszakban nem leszek a címen. Mi a teendőm?

Minden esetben értesítsen minket a truperservice@gmail.com e-mail címen vagy a 30-375-0025-es telefonszámon. A csomag szállítási címét vagy csomag feladási dátumát utólag is tudjuk módosítani! 

Amennyiben már a megrendeléskor tudja, hogy mikor tudja illetve nem tudja átvenni a csomagot, azt közleményben megadhatja nekünk, hogy a legideálisabb módon tudjuk küldeni Önnek a megrendelt termékeket. 

Megérkezett a csomagom, de nem találom a számlát. Mi a teendőm?

A számlát a futárnak átadás napján kiállítjuk és E-MAIL ÜZENETBEN elküldjük a megrendelésben megadott e-mail címre. A számla pecsét és aláírás nélkül is érvényes és nyomtatás után könyvelésben elhelyezhető. Amennyiben nem találja, kérjük ellenőrizze a levél szemét mappát ill. gmail-es e-mail cím esetén a promóciók mappát. Sikertelenség esetén pedig lépjen kapcsolatba velünk, hogy újra küldhessük Önnek a számláját. 

Mi a teendő, ha hiányos csomagot kaptam?

Amennyiben nem szerepel minden rendelt tétel a csomagban, úgy kérjük elsőnek ellenőrizze a számlán szereplőt tételeket. Amennyiben a számlán szerepel a termék, de mégsem kapta meg úgy kérjük mielőbb vegye fel a kapcsolatot velünk a +36-30-375-0025 telefonszámon vagy a truperservice@gmail.com e-mail címen és jelezze a problémát. 

A termék oldalon szereplő várható kézbesítési dátum mennyire pontos?

A termék fülön megadott várható kézbesítési dátum csupán tájékoztató jellegű. Amennyiben minden termék készleten van, úgy akár 1-2 munkanapon belül is megérkezhet a csomagja. Pontosabb információért keressen minket az elérhetőségeink egyikén!